Основни данни: | |
Статус | Утвърдено |
Статус на изпълнение | В изпълнение |
Субект по ЗЕУ | Национален статистически институт |
Име на документа | Колцентър за обслужване на клиенти и провеждане на телефонни анкети |
Дата на публикуване | 25-01-2023 |
Дата на утвърждаване от ДАЕУ | 25-01-2023 |
Допълнителни данни: | |
Цел/и на проектното предложение | Предоставяне на цялостно решение за контактен център "Callflow", включващ всички необходими модули за предлагане на пълния набор от услуги от един контактен център. |
Номер на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ | |
ЕБК кодове | |
Показатели | Друг: 0/1 |
План за изпълнение: | ||
1313 | Предмет на обществената поръчка | |
1313 | Дата на обявяване на процедурата | |
1313 | CPV кодове | |
1313 | Необходим финансов ресурс (общо) | 36000.0 |
1313 | Описание |
Цялостно решение за контактен център "Callflow", включващ всички необходими модули за предлагане на пълния набор от услуги от един контактен център. Основни модули на решението за контактен център "Callflow": - Маршрутизиращ модул - възможност за включване на неограничен брой външни линии за терминиране или приемане на трафик, автоматично интелигентно маршрутизиране според дестинация, цена и качество на разговора или предварително зададено приоритизиране; - Модул за разпределяне на повикванията към оператори (АСО); - Web интегриран телефон-компютър модул; - Модул статистики - на часова, дневна, седмична и месечна база в реално време; - Модул за създаване на скриптове - динамично създаване и редактиране на скриптове; - Модул за записване на разговори за агент или кампания; - Модул за прослушване на разговори - в реално време или приключили разговори; - Модул за автоматично обслужване на клиенти чрез IVR. |
1313 | Пореден номер | 1 |
1313 | Начин на изпълнение | Сключване на договор |
1313 | Дейност |
Колцентър за обслужване на клиенти и провеждане на телефонни анкети Основни модули на решението за контактен център "Callflow": - Маршрутизиращ модул - възможност за включване на неограничен брой външни линии за терминиране или приемане на трафик, автоматично интелигентно маршрутизиране според дестинация, цена и качество на разговора или предварително зададено приоритизиране; - Модул за разпределяне на повикванията към оператори (АСО); - Web интегриран телефон-компютър модул; - Модул статистики - на часова, дневна, седмична и месечна база в реално време; - Модул за създаване на скриптове - динамично създаване и редактиране на скриптове; - Модул за записване на разговори за агент или кампания; - Модул за прослушване на разговори - в реално време или приключили разговори; - Модул за автоматично обслужване на клиенти чрез IVR. |
Прикачени Технически спецификации: |