План за изпълнение: |
|
1365 |
Предмет на обществената поръчка |
|
1365 |
Дата на обявяване на процедурата |
|
1365 |
CPV кодове |
72000000-5 ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка
|
1365 |
Необходим финансов ресурс (общо) |
7500.0 |
1365 |
Описание |
Дейностите по осигуряване на услугата са съгласно т.6 от Техническите параметри. |
1365 |
Пореден номер |
1 |
1365 |
Начин на изпълнение |
При необходимост от предприемане на действия, свързани с поддръжката на ПП, се регистрират заявки за инциденти в системата за управление на заявки (СУЗ) на Изпълнителя. За поддържаната ИС Възложителят определя отговорни служители, които регистрират заявките в СУЗ, проследяват тяхното изпълнение, тестват изпълнението и затварят, при успешното им разрешаване. |
1365 |
Дейност |
Право на ползване и поддръжка на програмен продукт "Аладин"- Подсистеми "Хонорари и граждански договори" и "Работна заплата" |
1366 |
Предмет на обществената поръчка |
|
1366 |
Дата на обявяване на процедурата |
|
1366 |
CPV кодове |
|
1366 |
Необходим финансов ресурс (общо) |
1560.0 |
1366 |
Описание |
Дейностите по осигуряване на услугата са съгласно т.6 от Техническите параметри. |
1366 |
Пореден номер |
2 |
1366 |
Начин на изпълнение |
Услугата се предоставя на място, чрез подаване на заявки през СУЗ, при възникнала необходимост. |
1366 |
Дейност |
В случай на необходимост-посещения на място (при цена 105 лв. без ДДС на посещение, до два часа) |