Основни данни:
Статус Утвърдено
Статус на изпълнение Успешно приключил
Субект по ЗЕУ Национален осигурителен институт
Име на документа Осигуряване на свързаност на ТП на НОИ и доставка на интернет за нуждите на ЦУ на НОИ по три обособени позиции: за обособена позиция №2 „Предоставяне на гарантиран интернет достъп“
Дата на публикуване 11-12-2024
Дата на утвърждаване от ДАЕУ 19-07-2023
Допълнителни данни:
Цел/и на проектното предложение С настоящото проектно предложение Националния осигурителен институт има за цел да получи услуга за непрекъснат интернет достъп, осигуряващ некомутируема връзка между интернет ресурси и точка за достъп, включително и двупосочно транспортиране на IP пакети с информация.
Номер на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ
ЕБК кодове 10-00 Текущи разходи
Показатели Друг: 1/1
План за изпълнение:
2018 Предмет на обществената поръчка Осигуряване на свързаност на ТП на НОИ и доставка на интернет за нуждите на ЦУ на НОИ по три обособени позиции: за обособена позиция №2 „Предоставяне на гарантиран интернет достъп“
2018 Дата на обявяване на процедурата
2018 CPV кодове 72400000-4 Интернет услуги
2018 Необходим финансов ресурс (общо) 18000.0
2018 Описание Осигуряване услуга за непрекъснат интернет достъп, необходима за безпроблемното осъществяване дейността на НОИ и която следва да отговаря на изискванията, описани в приложената техническа спецификация: 1. 24-часова техническа поддръжка на услугата; 2. Оптична (FO) преносна среда от/до мрежата на оператора; 3. Поддържани скорости - 10/100/1000 Mbps Base-TX; 4. Поддържан максимален размер на пакетите (MTU) - IEEE 802.3 с поддръжка на TCP/ IP Jumbo frames (пакети) с максимален размер (MTU) по-голям от ≥1500 bytes и др.
2018 Пореден номер 2
2018 Начин на изпълнение Дейността ще се реализира чрез директно възлагане по чл.21, ал.6 във връзка с чл. 20, ал.4, т.3 от ЗОП.
2018 Дейност Дейностите, предмет на настоящото проектно предложение се изразяват в осигуряване на услуга за гарантиран интернет достъп чрез изградени и функциониращи без прекъсване съоръжения и технически средства, включващи високоскоростна мрежа за пренос на клиентски данни, ефективна система за приемане на съобщения с посочени поне два метода за контакт при повреди и/или предоставяне на информация и център за техническо обслужване (helpdesk).
Прикачени Технически спецификации: