Основни данни: | |
Статус | Утвърдено |
Статус на изпълнение | |
Субект по ЗЕУ | Българска агенция по безопасност на храните |
Име на документа | Оптимизация и електронизация на регистрите и работните процеси в БАБХ |
Дата на публикуване | 19-05-2022 |
Дата на утвърждаване от ДАЕУ | 30-11-2020 |
Допълнителни данни: | |
Цел/и на проектното предложение | Подобряване на контр. дейност на БАБХ и на админ. обслужване на гражданите и бизнеса и намаляване на админ. тежест чрез подобряване на дейността на БАБХ Специфични цели: - Преструктуриране на поддържаните от БАБХ данни, тяхното логическо и физическо представяне и средствата за тяхното управление за консолидиране на данни на нац. ниво - Промяна на съществуващия модел на организация на регистрите в БАБХ чрез тематичното обединяване и електронизация на 65 регистри в съответствие с изведените в Концепцията за регистрова реформа принципи и идентифицирани мерки - Електронизация на вътр. процеси за обезпечаване на 5те ключови области на интервенция и разработване на ИСми, обслужващи поддържаните от БАБХ регистри, процеси и услуги - Реализиране на ВЕАУ за автоматизирано предоставяне на данни от БАБХ, в качеството му на ПАД - чрез присъединяване на съотв. регистри към Средата за м/урегистров обмен RegiX и разработване на необходимите адаптери - Осигуряване на автоматизиран обмен на данни с други вътрешни и външни с-ми |
Номер на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ | BG05SFOP001-1.016-0001-C01 |
ЕБК кодове | |
Показатели | Функциониращи електронни ключови регистри и осигурен достъп на гражданите до тях: 0/5 Внедрени сигурни технологии за обмен на данни: 0/5 |
План за изпълнение: | ||
391 | Предмет на обществената поръчка | „Оптимизация и електронизация на регистрите и работните процеси в Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ)“, в пет обособени позиции |
391 | Дата на обявяване на процедурата | 24-12-2021 |
391 | CPV кодове |
72262000-9 Услуги по разработване на софтуер |
391 | Необходим финансов ресурс (общо) | 2737990.8 |
391 | Описание |
Под-дейност 1.1 „Анализ на съществуващите регистри и реинженеринг на работните процеси, във връзка с изграждането на Единен регистър на животните и животновъдните обекти“ (анализ на данни, мерки за защита, служ. обмен, текущо състояние на раб. процеси, софтуерните/хардуерните нужди; проектиране на процесите в бъд. състояние; планиране на архитектура; изготвяне на дизайн на модели за отделните приложения и модули) Под-дейност 1.2 „Създаване на Единен регистър на животните и животновъдните обекти“ (създаване на регистър, разработване, тестване и внедряване на ИС, присъединяване на регистъра към RegiX, интеграция с вътрешни и външни системи) Под-дейност 1.3 „Миграция на данни“ (стратегия и план за миграция на данните, обработка и унифициране на данните, реализиране на плана за миграция) Под-дейност 1.4 „Обучение" (организиране и провеждане на 5 тридневни обучения за общо 65 служители на БАБХ - 4 обучения за общо 60 потребители и 1 обучение за 5 администратори. за администрирането и/или използването на ИС) |
391 | Пореден номер | Дейност 1 |
391 | Начин на изпълнение |
Дейност 1 ще се изпълни чрез външно възлагане по реда на ЗОП. Техническата документация, включително техническата спецификация, за обществената поръчка ще бъде възложена на друг външен изпълнител. Техническата спецификация ще бъде разработена съгласно образеца към чл. 38 от Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги. Експерти на БАБХ ще съдействат на изпълнителя за допълнителна информация, справки и разяснения, и ще дават становища и коментари във връзка с приемане на работата му. Избраният изпълнител ще предостави лектори и обучителни материали и ще осигури тяхното присъствие, вкл. транспорт, изхранване и престой, за периода на обученията. БАБХ ще поеме организацията на обученията, в т.ч. транспорт, изхранване и престой. |
391 | Дейност | Създаване на Единен регистър на животните и животновъдните обекти |
392 | Предмет на обществената поръчка | „Оптимизация и електронизация на регистрите и работните процеси в Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ)“, в пет обособени позиции |
392 | Дата на обявяване на процедурата | 24-12-2021 |
392 | CPV кодове |
72262000-9 Услуги по разработване на софтуер |
392 | Необходим финансов ресурс (общо) | 2351311.2 |
392 | Описание |
Под-дейност 2.1 Анализ на съществуващите регистри и реинженеринг на работните процеси, във връзка с изграждането на Националния регистър (анализ на данни, мерки за защита, служ. обмен, текущо състояние на раб. процеси, софтуерните/хардуерните нужди; проектиране на процесите в бъд. състояние; планиране на архитектура; изготвяне на дизайн на модели за отделните приложения и модули) Под-дейност 2.2 Създаване на Национален регистър на обектите за производство и дистрибуция на храни и материали и предмети, предназначени за контакт с храни и странични животински продукти“ (създаване на регистър, разработване, тестване и внедряване на ИС, присъединяване на регистъра към RegiX, интеграция с вътрешни и външни системи) Под-дейност 2.3 Миграция на данни (стратегия и план за миграция, обработка и унифициране на данните, реализиране на плана за миграция) Под-дейност 2.4 Обучение (организиране и провеждане на 5 тридневни обучения за общо 65 служ. на БАБХ - 4 обучения за общо 60 потребители и 1 обучение за 5 администратори) |
392 | Пореден номер | 2 |
392 | Начин на изпълнение |
Дейност 2 ще се изпълни чрез външно възлагане по реда на ЗОП. Техническата документация, включително техническата спецификация, за обществената поръчка ще бъде възложена на друг външен изпълнител. Техническата спецификация ще бъде разработена съгласно образеца към чл. 38 от Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги. Експерти на БАБХ ще съдействат на изпълнителя за допълнителна информация, справки и разяснения, и ще дават становища и коментари във връзка с приемане на работата му. Избраният изпълнител ще предостави лектори и обучителни материали и ще осигури тяхното присъствие, вкл. транспорт, изхранване и престой, за периода на обученията. БАБХ ще поеме организацията на обученията, в т.ч. транспорт, изхранване и престой. |
392 | Дейност | Създаване на Национален регистър на обектите за производство и дистрибуция на храни и материали и предмети, предназначени за контакт с храни и странични животински продукти |
393 | Предмет на обществената поръчка | „Оптимизация и електронизация на регистрите и работните процеси в Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ)“, в пет обособени позиции |
393 | Дата на обявяване на процедурата | 24-12-2021 |
393 | CPV кодове |
72262000-9 Услуги по разработване на софтуер |
393 | Необходим финансов ресурс (общо) | 1508714.4 |
393 | Описание |
Под-дейност 3.1 „Анализ на съществуващите регистри и реинженеринг на работните процеси, във връзка с изграждането на ЕРВМП“ (анализ на данни, мерки за защита, служ. обмен, текущо състояние на раб. процеси, софтуерните/хардуерните нужди; проектиране на процесите в бъд. състояние; планиране на архитектура; изготвяне на дизайн на модели за отделните приложения и модули) Под-дейност 3.2 „Създаване на ЕРВМП“ (създаване на регистър, разработване, тестване и внедряване на ИС, присъединяване на регистъра към RegiX, интеграция с вътрешни и външни системи) Под-дейност 3.3 „Въвеждане на данни в структуриран вид и миграция на данни“ (стратегия и план за въвеждане на в структуриран вид и миграция на данните, обработка и унифициране на данните, въвеждане на данните в структуриран вид, реализиране на плана за миграция) Под-дейност 3.4 „Обучение" (организиране и провеждане на 3 тридневни обучения за общо 33 служители на БАБХ - 2 обучения за общо 28 потребители и 1 обучение за 5 администратори) |
393 | Пореден номер | 3 |
393 | Начин на изпълнение |
Дейност 3 ще се изпълни чрез външно възлагане по реда на ЗОП. Техническата документация, включително техническата спецификация, за обществената поръчка ще бъде възложена на друг външен изпълнител. Техническата спецификация ще бъде разработена съгласно образеца към чл. 38 от Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги. Експерти на БАБХ ще съдействат на изпълнителя за допълнителна информация, справки и разяснения, и ще дават становища и коментари във връзка с приемане на работата му. Избраният изпълнител ще предостави лектори и обучителни материали и ще осигури тяхното присъствие, вкл. транспорт, изхранване и престой, за периода на обученията. БАБХ ще поеме организацията на обученията, в т.ч. транспорт, изхранване и престой. |
393 | Дейност | Създаване на Единен регистър на ветеринарномедицинските продукти |
394 | Предмет на обществената поръчка | „Оптимизация и електронизация на регистрите и работните процеси в Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ)“, в пет обособени позиции |
394 | Дата на обявяване на процедурата | 24-12-2021 |
394 | CPV кодове |
72262000-9 Услуги по разработване на софтуер |
394 | Необходим финансов ресурс (общо) | 1432523.1 |
394 | Описание |
Под-дейност 4.1 „Анализ на съществуващите регистри и реинженеринг на работните процеси, във връзка с изграждането на Единния регистър на фуражите“ (анализ на данни, мерки за защита, служ. обмен, текущо състояние на раб. процеси, софтуерните/хардуерните нужди; проектиране на процесите в бъд. състояние; планиране на архитектура; изготвяне на дизайн на модели за отделните приложения и модули) Под-дейност 4.2 „Създаване на Единен регистър на фуражите“ (създаване на регистър, разработване, тестване и внедряване на ИС, присъединяване на регистъра към RegiX, интеграция с вътрешни и външни системи) Под-дейност 4.3 „Въвеждане на данни в структуриран вид и миграция на данни“ (стратегия и план за въвеждане на в структуриран вид и миграция на данните, обработка и унифициране на данните, въвеждане на данните в структуриран вид, реализиране на плана за миграция) Под-дейност 4.4 „Обучение" (5 тридневни обучения за общо 65 служители на БАБХ (4 обучения за общо 60 потребители и 1 обучение за 5 администратори) |
394 | Пореден номер | 4 |
394 | Начин на изпълнение |
Дейност 4 ще се изпълни чрез външно възлагане по реда на ЗОП. Техническата документация, включително техническата спецификация, за обществената поръчка ще бъде възложена на друг външен изпълнител. Техническата спецификация ще бъде разработена съгласно образеца към чл. 38 от Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги. Експерти на БАБХ ще съдействат на изпълнителя за допълнителна информация, справки и разяснения, и ще дават становища и коментари във връзка с приемане на работата му. Избраният изпълнител ще предостави лектори и обучителни материали и ще осигури тяхното присъствие, вкл. транспорт, изхранване и престой, за периода на обученията. БАБХ ще поеме организацията на обученията, в т.ч. транспорт, изхранване и престой. |
394 | Дейност | Създаване на Единен регистър на фуражите |
395 | Предмет на обществената поръчка | „Оптимизация и електронизация на регистрите и работните процеси в Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ)“, в пет обособени позиции |
395 | Дата на обявяване на процедурата | 24-12-2021 |
395 | CPV кодове |
72262000-9 Услуги по разработване на софтуер |
395 | Необходим финансов ресурс (общо) | 1653771.6 |
395 | Описание |
Под-дейност 5.1 Анализ на съществуващите регистри и реинженеринг на работните процеси, във връзка с изграждането на Единния регистър (анализ на данни, меркй за защита, служ. обмен, текущо състояние на раб. процеси, софтуерните/хардуерните нужди; проектиране на процесите в бъд. състояние; планиране на архитектура; изготвяне на дизайн на модели за отделните приложения и модули) Под-дейност 5.2 Създаване на Единния регистър (създаване на регистър, разработване, тестване и внедряване на ИС, присъединяване на регистъра към RegiX, интеграция с вътрешни и външни системи) Под-дейност 5.3 Въвеждане на данни в структуриран вид и миграция на данни (стратегия и план за въвеждане на в структуриран вид и миграция на данните, обработка и унифициране на данните, въвеждане на данните в структуриран вид, реализиране на плана за миграция) Под-дейност 5.4 Обучение (5 тридневни обучения за общо 65 служители на БАБХ - 4 обучения за общо 60 потребители и 1 обучение за 5 администратори) |
395 | Пореден номер | 5 |
395 | Начин на изпълнение |
Дейност 5 ще се изпълни чрез външно възлагане по реда на ЗОП. Техническата документация, включително техническата спецификация, за обществената поръчка ще бъде възложена на друг външен изпълнител. Техническата спецификация ще бъде разработена съгласно образеца към чл. 38 от Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги. Експерти на БАБХ ще съдействат на изпълнителя за допълнителна информация, справки и разяснения, и ще дават становища и коментари във връзка с приемане на работата му. Избраният изпълнител ще предостави лектори и обучителни материали и ще осигури тяхното присъствие, вкл. транспорт, изхранване и престой, за периода на обученията. БАБХ ще поеме организацията на обученията, в т.ч. транспорт, изхранване и престой. |
395 | Дейност | Създаване на Единен регистър на продуктите за растителна защита, торовете, свързаните с тях операции и фитосанитарен контрол |
Прикачени Технически спецификации: | ||
BABH_TechSpecification-Lot-1_2021-07-29.docx | Изтегли | |
BABH_TechSpecification-Lot-2_2021-07-29.docx |